loading...
قالیشویی غرب تهران
علیرضا مرادی بازدید : 62 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

شستشوی انواع موکت


مدلهای جدید فرش چیزی از فرشهای ماشینی کم ندارند. از نظر زیبایی ، دوام و تنوع طرح و رنگ ، فرش بی نظیر است. جذابیت ظاهری و قیمت مناسب باعث شده خرید فرش با استقبال بیشتری نسبت به قبل روبرو شود. یک تکه فرش بلند در فضای خالی مبل ها احساس لوکس بودن را به همراه دارد. فرش های مهد کودک احساس امنیت ایجاد می کنند و این مهمتر از هر چیز است. با این وجود ، یک مشکل بزرگ همچنان وجود دارد و آن مسئله آلودگی فرش است. این محصولات بیشتر در معرض آلودگی و آلودگی قرار دارند. اگر می خواهید کف زیر پایتان در روز اول همیشه زیبا باشد ، به تمیزی آن توجه کنید. شستن انواع فرش ها دارای جزئیاتی است که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت:


نحوه شستن انواع فرش ها


اصولاً کفپوش فرش را می توان با دست شست وشو داد. شرکت های شستشوی فرش خدمات ویژه ای برای نظافت فرش های خانگی ارائه می دهند. این خدمات از تنوع زیادی برخوردار هستند. در برخی موارد ، انتقال کف به محل شستشوی فرش ضروری نیست و عملیات نظافت در محل با وسیله خاصی انجام می شود.

در مواردی که کف خیلی کثیف نیست و به عنوان مثال نوشیدنی یا غذا و روی فرش می ریزد ، می توان همان قسمت را تمیز کرد. در این حالت لازم نیست کاملاً شستشو شود و می توان از محلول های خانگی برای از بین بردن لکه های فرش استفاده کرد.


شستن انواع فرش نمدی در خانه


فرش های نمدی یکی از قدیمی ترین خانه ها برای کف سازی است. هنوز هم می توانید این فرشهای بادوام را در بعضی از خانه ها مشاهده کنید. با وجود کفپوش مدرن تر ، چند صباحی کمتر به فرش نمدی توجه می شد ، اما با کمک دستگاه های پیشرفته ، محصولات جدید و مدرن تری از این محصولات در بازار عرضه می شد. فرش نمدی از الیاف پروپیلن ، پلی اتیلن ، پلی استر یا پشم ساخته شده است. استفاده از الیاف پشم در خط تولید بسیار محدودتر است و اغلب به سفارش انجام می شود.
می توانید از آب تمیز و فرش نمدی استفاده کنید. استفاده از آب گرم برای شستشوی فرش توصیه نمی شود اما آب ساده و کمی گرد و غبار مشکلی برای این فرشها ایجاد نخواهد کرد. وقتی کاملاً شسته شد ، فرش ابتدا روی یک سطح صاف پهن می شود و سپس با شلنگ آب روی فرش کاملاً مرطوب و مرطوب می شود. سطوح سرامیکی و کمی مایل برای این منظور مناسب ترند. به این ترتیب مشکلی در شستشو نخواهید داشت.

انواع فرش ها را با دسته های بلند بشویید


اولین و بزرگترین تفاوت این محصول با فرش نمدی در طول الیاف است. تمیز کردن فرش ها با شمع های طولانی به دلیل طول الیاف حساسیت بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارد. برای حفظ دوام این محصولات لازم است سطح فرش به طور مرتب تمیز شود. بیشترین آسیب به فرش و فرش گرد و غبار است که اغلب نادیده گرفته می شود. آلودگی هوا ، خاک و خاک به ساختار فرشهای کیتسچی نفوذ کرده و کف را ناصاف و بد می کند. با یک جارو برقی قدرتمند می توانید تمام آلودگی های الیاف پرهای بلند را تمیز کنید. دو نوع از این محصولات در بازار وجود دارد.

فرش در فضای باز با انبوه های بلند


هنگام شستن هر یک از این محصولات به تراکم و زیرکی فرش توجه کنید. فرش های ارزان قیمت با تراکم فیبر پایین مقاومت خوبی در برابر شستشو ندارند. توصیه می شود به محض کثیف شدن قسمت مورد نظر بلافاصله تمیز کنید تا روی فرش لکه ایجاد نکند. اگر ناگهان نوشیدنی یا غذا به فرش برگشت ، بلافاصله محل را تمیز کنید. غذای باقیمانده را با قاشق برداشته و تمیز کردن را شروع کنید. اکنون می توانید از یک پارچه سفید (که لکه ای ایجاد نمی کند) برای از بین بردن لکه های مواد غذایی استفاده کنید.

کمی جوش شیرین روی لکه بپاشید و با یک دستمال آغشته به سرکه سفید لکه را کاملا از بین ببرید. هر بار که به دستمال فرش بزنید ، برخی از لکه ها را از بین می برد. برای شستن فرش های رنگی همچنین می توانید از اسپری مستقیم سرکه سفید روی لکه استفاده کنید.

فرش شستشوی کاشی


اگرچه کاشی در ساختمانهای اداری بیشتر دیده می شود ، اما تعداد مصرف کنندگان خانگی این محصول کم نیست. تنوع رنگ ، امکان خلاقیت در طراحی کاشی ها را افزایش می دهد و این همان دکوراسیون محبوب طراحان به سبک مدرن است. با استفاده از این محصولات می توانید فرش کودک یا نوجوان خود را جذابتر کنید. الیاف کاشی های فرش از اندازه قفل های کوتاه تری برخوردار بوده و به راحتی شسته می شوند. جالبتر اینکه برای تمیز کردن این کف ها نیازی به شستن کل فرش نیست.

klahsuigsbv

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 1,356
  • بازدید کلی : 3,004