loading...
قالیشویی غرب تهران
علیرضا مرادی بازدید : 91 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

شستشو اولین راه حل است
لکه های زرد لباس سفید را پاک کنید
اولین راه حلی که ما برای از بین بردن لکه های زرد روی لباس توصیه می کنیم استفاده از خشک کن خشک کن معتبر است ، زیرا شستن لباس معمولاً لکه را پاک نمی کند و ممکن است لکه روی لباس باقی بماند و تمیز کردن آن مشکل تر است.

علاوه بر این ، یک اشتباه کوچک در هنگام تمیز کردن لکه های لباس سفید می تواند منجر به از بین رفتن لباس شود یا به بافت و میکرو سازگاری لباس شما آسیب برساند. بنابراین ، اگر در از بین بردن لکه های زرد یا هر لکه ای تردید دارید و وقت کافی برای این کار ندارید ، توصیه می کنیم لباس ها را در یک شستشوی مطمئن قرار دهید.

امروزه لباسشویی آنلاین نه تنها به شما در صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند ، بلکه دیگر لازم نیست لباسشویی خود را در ماشین لباسشویی حمل کنید و در میان ازدحام جمعیت ، آلودگی هوا یا ترافیک به خانه ببرید.

از آنجا که خشکشویی آنلاین لباس شما را از درب تحویل می دهد و متخصص لباسشویی شما را در تمیز کردن هرگونه لکه راهنمایی می کند و پس از رنگ آمیزی ، شستشو و اتو کشیدن ، لباس ها را بدون هیچ لکه ای با سرعت و کیفیت بالا در محل تمیز کنید. در این صورت دیگر لازم نیست نگران لکه ها و خرید لباس جدید باشید.

چگونه می توان لکه های زرد را از لباس های سفید پاک کرد؟


قبل از شستن لباس های سفید بهتر است بدانید که شستن لباس های سفید با لباس های دیگر متفاوت است. بنابراین حتما لباس های سفید را جدا از لباس های رنگی بشویید تا کثیف نشوند. هنگام شستن لباس ها ، ماشین لباسشویی را بیش از حد پر نکنید ، زیرا ممکن است لباس شما کاملا تمیز و زرد نباشد.

برای جلوگیری از زرد شدن لباس های سفید ، از مواد شوینده مناسب برای شستن لباس های سفید استفاده کنید و باعث درخشش آنها شوید. همچنین قبل از شستن لباس های سفید ، اقدامات لازم را برای از بین بردن لکه ها انجام دهید ، سپس لباس خود را به روش معمول بشویید.

برای از بین بردن لکه های زرد لباس سفید در خانه ، می توانید مواد شوینده مناسب تهیه کنید. اما این مواد شیمیایی معمولاً حاوی سفید کننده هستند که برای برخی از لباس ها مناسب نیست و می تواند به رنگ و بافت لباس آسیب برساند. در این حالت می توانید از مواد طبیعی در خانه استفاده کنید و بدون نگرانی لکه ها را از بین ببرید.

1. جوش شیرین ، پراکسید و آب
لکه های زرد لباس سفید را پاک کنید
اول از همه ، خوب است بدانید که از پراکسید به عنوان پاک کننده ای برای رنگ مو و لکه های مختلف استفاده می شود که این نیز یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن لکه های زرد است. برای از بین بردن لکه های زرد لباس سفید ، کمی نوشابه ، پراکسید و آب را با هم ترکیب کنید.

مخلوط حاصل را روی لکه زرد روی لبهای سفید بمالید. سپس حدود 30 دقیقه صبر کنید و در آخر لباس را مثل همیشه بشویید. اگر لکه از روی لباس از بین نرفت ، این مراحل را دوباره تکرار کنید تا اثری از لکه زرد باقی نماند.

2. سرکه سفید و نمک
مقدار مساوی سرکه سفید و نمک را مخلوط کرده و کمی آب به آن اضافه کنید. مقداری از مخلوط سرکه سفید ، نمک و آب را روی لکه زرد پارچه سفید بریزید و حداقل 30 دقیقه صبر کنید. بعد از 30 دقیقه ، مواد را از روی لباس جدا کرده و وقتی لکه عرق زرد از بین رفت ، لباس سفید را مثل همیشه بشویید.

3. خمیر دندان
یکی از ساده ترین راه ها برای از بین بردن لکه های زرد لباس سفید استفاده از خمیر دندان است که در همه خانه ها وجود دارد. کمی خمیر دندان روی لکه زرد روی لباس بمالید و لکه را با یک مسواک نرم پاک کنید. پس از از بین رفتن لکه زرد ، می توانید خمیر دندان را از روی لباس های خود بشویید.

4. آب لیمو
یکی از قدیمی ترین پاک کننده های لباس سفید آبلیمو است که با استفاده از آن می توانید لکه های زرد لباس سفید و لباس روشن را پاک کنید. به همین دلیل ، کمی آب لیمو را روی محل زرد قرار دهید. سپس لباس ها را به مدت یک روز در آفتاب قرار دهید. در آخر ، فقط لباس ها را طبق معمول یا در ماشین لباسشویی بشویید.

5. مایع ظرفشویی
لکه های زرد لباس سفید را پاک کنید
مایع ظرفشویی یکی از قوی ترین مواد پاک کننده چربی و رنگ روغن است که برای از بین بردن لکه های زرد لباس سفید نیز مناسب خواهد بود. بنابراین قبل از شستشوی لباس ، کمی مایع ظرفشویی به پودر ماشین لباسشویی یا مایع ظرفشویی اضافه کنید و لباس را در ماشین لباسشویی قرار دهید تا کاملاً شسته شود و لکه زرد از بین برود.

6. قرص آسپرین
قرص آسپرین روش آسان دیگری برای از بین بردن لکه های عرق زرد لباس سفید است. بنابراین ، کمی آسپرین (تا 5 کافی است) را با کمی آب مخلوط کنید تا آسپرین در آب حل شود. سپس قسمت آلوده لباس را به مدت 3 ساعت در مخلوط آب و آسپرین قرار دهید تا لکه زرد کاملا از بین برود. در آخر لباس های سفید را به روش معمول بشویید تا لباس ها سفید و تمیز شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 1,276
  • بازدید کلی : 2,924