loading...
قالیشویی غرب تهران
علیرضا مرادی بازدید : 172 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

شستشوی انواع مبلمان


تمیز کردن مبلمان باعث بزرگتر نشان دادن محیط و افزایش عمر محصول می شود. کارهای مختلفی می توان برای ساخت این شستشو در خانه انجام داد. با تمیز کردن منظم گرد و غبار و جارو کردن مبل ها ، همیشه می توان آنها را مرتب کرد. هنگام جارو کردن ، باید درزها و تشک ها را به خوبی تمیز کنیم و در آخر با کشیدن قلم مو روی آن ، باید جلوه بهتری داشته باشیم. استفاده از محلول شوینده یکی دیگر از روش های تمیز کردن مبلمان در خانه است. برای این کار ، کمی مایع ظرفشویی را با کمی سرکه سفید و کمی جوش شیرین و آب مخلوط کنید. مواد بدست آمده را درون اسپری بریزید تا بتوانید مبل را با پارچه تمیز اسپری کنید.

نحوه شستشوی مبلمان

مبل ها را می توان به سه روش شست. یکی استفاده از بخار شویی است. می توانید پارچه مبل های خود را با بخار کاملا تمیز و ضد عفونی کنید. راه دوم استفاده از محلول آب و ولرم و شامپو است. بنابراین ، پس از تهیه این محلول ، باید ابر یا اسفنج بزرگی را درون آن فرو کنید و روکش مبل ها را با این ابر کف آلود تمیز کنید. سپس ابر مرطوب دیگری را روی پارچه مبل رنگ کنید تا سطح کف پارچه از بین برود. در تمام روش های شستشوی مبلمان باید توجه داشت که چوب مبلمان خیس نشود. وقتی چوب خیس می شود ، به سرعت پوست می شود و سفید می شود و با گذشت زمان ترک می خورد. روش سوم سپردن شستن مبل ها به مراکزی است که این کار را انجام می دهند. بعد از شستن مبل ها سعی کنید آنها را با سشوار خشک کنید تا پارچه ها از بین نرود و چروک نشود.


راه های شستشوی مبلمان پارچه ای

اگر با انواع مبل ها سر و کار دارید متوجه خواهید شد که تمیز کردن مبل و به ویژه تمیز کردن مبل پارچه ای یکی از سخت ترین قسمت های نظافت منزل شماست. تمیز کردن مبل پارچه ای در واقع کار ساده ای نیست! اگر این کار را به درستی انجام ندهید ، علاوه بر کثیف ترین کار ، می توانید به پارچه مبل آسیب برسانید. اما ما روش های م ofثر تمیز کردن مبلمان أبهلستر را به شما معرفی خواهیم کرد. برای تمیز کردن سطح مبل ، سطح مبل را تمیز کرده و گرد و غبار و آوار را از بین ببرید و تمام کانال های مبل را با جارو برقی تمیز کنید. استفاده از برس گرد و غبار استفاده از غلتک برای از بین بردن مو و کرک. به پارچه مبل توجه کنید. برای تمیز کردن این نوع مبل می توانید از هر سه روش ذکر شده در بالا استفاده کنید اما در مصرف آن زیاده روی نکنید ، اگر قصد استفاده از شامپو را دارید حتماً قبل از استفاده از آن را امتحان کنید.


نحوه شستن مبل با دستگاه

شستشوی مبل با دستگاه توسط دستگاه مکانیزه انجام می شود که برای تمیز کردن و شستشوی انواع مبل ها طراحی و ساخته شده است. در این دستگاه مخازن آب تمیز و آب کثیف به طور جداگانه قرار گرفته و یک کمپرسور برای تولید کف و یک موتور مکش قدرتمند دو یا سه مرحله ای برای مکش آلاینده ها در دستگاه وجود دارد. یکی از مهمترین ویژگی های ماشین لباسشویی مبل تولید کف (کف) است که به دلیل تراکم کم روی سطوح باقی می ماند. کف تولید شده توسط کمپرسور دارای غلظت بالایی است که به دلیل قدرت تمیز کنندگی بالا باعث شستشوی قدرتمند سطوح شده و از نفوذ آب به داخل صندلی یا مبل جلوگیری می کند. این کف ناخالصی ها را به خوبی حل می کند و با استفاده از قدرت مکش دستگاه مبل به سرعت خشک می شود. برخی از مدل های این دستگاه مجهز به سیستم گرمایشی هستند که می تواند کف دمای بالا تولید کند و کیفیت شستشوی مبل را افزایش دهد ، زیرا آب گرم یا کف گرم توانایی بالایی در حل آلودگی های چربی و الکترواستاتیک دارد.

راه های شستشوی انواع مبل های مخملی و مخمل سفید


هنگامی که مبل مخملی کثیف شد ، اولین کاری که باید انجام شود بررسی برچسب محصول است ، زیرا این محصولات اغلب دارای برچسب و کاتالوگ هستند و حاوی نکات مهمی است که باید رعایت شوند. اگر مبل مخملی شما دائماً در دسترس و مورد استفاده شما است ، پیشنهاد می کنیم هر 6 یا 8 ساعت آن را تمیز کنید تا به مشکل بر نخورید. برای این منظور با کمک کمی پنبه و کشیدن آن روی مبل ، آلودگی های سطح را از مبل تمیز کرده و تمام قسمت های افتاده و باریک مبل را با پنبه تمیز می کنید. پس از کثیف شدن زنگ ، سعی کنید بلافاصله آن را تمیز کنید ، زیرا با گذشت زمان شستن آن سخت تر خواهد شد.
برای تمیز کردن ، ابتدا آب لیمو و جوش شیرین را برداشته و دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک کاسه پر از آب لیمو ترکیب کنید ، سپس یک پارچه یا اسفنج نرم برداشته و مخلوط را روی نیمکت با حرکات آهسته و مستقیم در جهت خواب بکشید. برای از بین بردن خاک. بعد از شستشو از سشوار برای خشک شدن مبل استفاده کنید.


تمیز کردن مبل چرمی و چرم سفید


برای تمیز کردن این مدل از مبل ها ابتدا باید مبل را به خوبی تمیز کنید و همیشه آنها را تمیز نگه دارید. سپس ، برای تمیز نگه داشتن آن بهتر است هر هفته از یک حوله خشک و جارو برقی استفاده کنید تا تمیز شود و به محض ریختن مواد غذایی آن را تمیز کنید و برای مدت طولانی لکه ای روی آن باقی نگذارید. اگر مبلمان کثیف است ، بهتر است از نوع پوست و نوع لکه ها آگاهی داشته باشید ، زیرا با روش های مختلف می توان آنها را از بین برد ، به عنوان مثال لکه های چربی به راحتی با یک پارچه خشک و نرم پاک می شوند. برای از بین بردن لکه های جوهر از روی مبل چرمی ، باید از یک دستمال کتان به همراه الکل استفاده کنید. برای تمیز کردن مبل چرمی سفید ، بهتر است مقدار مساوی آب لیمو و عصاره تارتار را مخلوط کرده و لکه را به آرامی با پارچه مرطوب مالیده ، تفاله را پاک کرده و محل مورد نظر را خشک کنید. به یاد داشته باشید که هرگز از مقدار زیادی آب ، حلال تمیز کننده ، صابون و غیره استفاده نکنید. برای تمیز کردن مبل چرمی ، زیرا شرایط را بدتر می کند و شستشو را دشوار می کند. اگر می خواهید از مواد صنعتی استفاده کنید ، می توانید از واکس مبل چرمی موجود در بازار استفاده کنید.


نحوه شستن مبل با بخار


یکی از کاربردی ترین ابزار برای شستشوی مبلمان بخار است. برای استفاده از بخارپز ، باید شامپو را روی مبل قرار دهید و نازل را روی حوله قرار دهید ، سپس دکمه را فشار دهید تا مواد شوینده آزاد شود و سپس مانند جارو برقی روی سطح مبل حرکت کنید. باید توجه داشته باشید که به آرامی حرکت کنید تا توزیع شامپو روی سطح مبل متعادل شود.

oiahscoiashv

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 1,272
  • بازدید کلی : 2,920