loading...
قالیشویی غرب تهران
علیرضا مرادی بازدید : 53 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

قبل از هر کاری حتما فرش خود را جارو برقی بکشید. می توانید با آب و مایع مخصوص شستشوی فرش ها ، آلودگی الیاف ، الیاف و گرد و غبار موجود در فرش خود را پاک کنید. و اگر نمی خواهید منتظر خشک شدن فرش خود باشید ، می توانید از قالیشویی گوهرشاد در مشهد بخواهید که فرش شما را در خانه شستشو دهد.

آماده سازی اتاق قبل از تمیز کردن فرش:

همه چیز را روی زمین بردارید ، زیرا قبل از تمیز کردن عمیق آن ، باید سطح فرش را تمیز کنید. کلیه دفاتر ، اسباب بازی ها ، دمپایی و سایر وسایل را از روی فرش و همچنین برخی از وسایل کوچک و بقایای قابل مشاهده با چشم غیر مسلح را از روی فرش بردارید.

وسایلی مانند تلویزیون ، میز ، میز غذاخوری ، تلفن ، میز تلویزیون ، مبل و غیره را بردارید. از فرش و در صورت امکان آن را به اتاق دیگری منتقل کنید. اما اگر اشیای بزرگ و سنگینی دارید که حمل و نقل آنها دشوار است ، مانند یک قفسه کتاب یا مبل های بزرگ ، می توانید زیر آنها ورقه آلومینیوم قرار دهید.

فرش را به خوبی و به ویژه مکان هایی که مبل و سایر اشیا بزرگ در آن قرار دارد تمیز کنید ، کاملاً و بسیار محکم تمیز کنید تا تمام گرد و غبار پاک شود.

نقطه:

اگر از قبل لکه ای کاملاً مشهود روی فرش وجود دارد ، ابتدا آن را تمیز کرده و سپس یک تمیزکاری کلی انجام دهید. مواد شوینده را روی لکه بریزید ، 15 تا 20 دقیقه صبر کنید ، سپس با اسفنج یا پارچه مرطوب روی لکه ضربه بزنید ، مراقب باشید که آن را مالش ندهید. اگر شوینده مناسب ندارید ، کمی کرم اصلاح ملایم بر روی محل خود بریزید ، سپس 30 دقیقه صبر کنید و سپس آن را پاک کنید و روی آن سرکه بپاشید. برای تمیز کردن آن می توانید از ترکیب بوراکس ، سرکه و نمک استفاده کنید و آن را روی لکه اسپری کنید.

با قالیشویی ها تماس بگیرید و آنها یک قالیشویی خواهند داشت و آن را با خود حمل می کنند. این دستگاه شبیه جاروبرقی است با این تفاوت که بخار را از خود خارج کرده و قسمت داخلی و الیاف فرش را کاملا تمیز می کند. اگر می خواهید فرش خود را بیش از یک بار در سال بشویید ، یکی از این ماشین ها را تهیه کنید.

دستگاه را شارژ کنید:
اگر دستگاه را خودتان خریداری کردید ، طبق بروشور آن را با مواد شوینده و آب پر کنید. برخی از این دستگاه ها دارای مخزن آب جداگانه هستند. قبل از ریختن مواد در دستگاه ، برق را برق نکشید.

اگر شخصی در خانه شما از نظر تنفسی مشکل دارد یا با مواد شیمیایی مشکلی دارید ، می توانید مخزن را با سرکه سفید پر کنید ، اما حتماً مطالب دستگاه را از قبل بخوانید ، زیرا ریختن سرکه در آن می تواند یکی از موارد زیر باشد. ممنوعیت ها را تضمین می کند. بودن.

تست:
برای اطمینان از اینکه لکه ها را از بین می برد و فرش شما کثیف نمی شود ، منطقه را با استفاده از دستگاه تمیز کنید. برای شروع تمیز کردن ، از ورودی شروع کنید و سعی کنید خود را پشت در قرار دهید. این کمک می کند تا پاهای شما روی سطوح تمیز لیز نخورد و آخرین نقطه خروج شما باشد. اگر احساس می کنید که فرش هنوز کثیف است. صبر کنید تا کف خشک شود و دوباره شروع به شستشو کنید.

درها و پنجره ها را باز کنید و بگذارید فرش خشک شود. این ممکن است چندین ساعت یا کل شب تا صبح طول بکشد.

باز گذاشتن درها و پنجره ها به گردش هوا در داخل اتاق کمک کرده و از باقی ماندن رطوبت در فرش جلوگیری می کند. به هیچ وجه نمی خواهم بگویم که من به مادر توصیه می کنم بی تحرک باشد.

اگر دستگاه مخصوص شرکت ما باشد ، آنها آب داخل دستگاه را خالی نمی کنند ، اما اگر دستگاه متعلق به شماست ، حتماً با مرکز تماس بگیرید و نحوه تخلیه آب مخزن دستگاه را جویا شوید.

شستشوی فرش:
پاک کننده فرش بخرید که می توانید آن را در اکثر سوپرمارکت ها پیدا کنید. این مواد شوینده معمولاً پودرهایی هستند که برای تمیز کردن فرموله می شوند و تمام آلودگی ها و آلودگی های داخل فرش را تجزیه می کنند. برخی از این پودرها به مقداری آب نیز احتیاج دارند. اگر بخواهید خودتان این خشک شویی را انجام دهید ، قادر به از بین بردن لکه نیستید زیرا فقط می توانید آلودگی های داخل فرش را پاک کنید. برای از بین بردن لکه ها ، باید آن را روی مدرن ترین ماشین لباسشویی فرش در مشهد ، گوهرشاد بگذارید تا لکه پاک شود.

محلول تمیز کننده را روی فرش اسپری کنید و آن را به الیاف بمالید. به همان اندازه که دستور داده شده مواد را روی فرش بپاشید. آن را روی فرش خود قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که کل فرش شما با این مواد پوشانده شده است ، اما زیاد ریخته نشوید ، زیرا مقدار اضافی به فرش شما نفوذ می کند و حتی با جاروبرقی خارج نمی شود. 15 تا 20 دقیقه صبر کنید تا پودر روی فرش پاشیده شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 1,278
  • بازدید کلی : 2,926